maanantai 9. maaliskuuta 2015

Henkilökuvassa Oona Konttinen



Härmän B-tyttöjen henkilökuvat jatkuvat Oona Konttisen esittelyllä. (lisätään kuva myöhemmin)

Laitapakkina tai laitalinkkinä pelaava Oona kuuluu joukkueen suorittavaan portaaseen ja ilmeisesti toimii myös joukkueen musiikkivastaavana. Viime kesän pahan loukkaantumisen jälkeen takaisin viheriölle palannut peluri on kuntoutunut hienosti kauden alun lähestyessä. Ja  sitoutumisesta joukkueen eteen oli hienoja esimerkkejä alkutalvelta paljon, kun Oona tuli hammasta purren kentän laidalle seuraamaan muun joukkueen harjoittelua kun vielä ei itse voinut joukkuetreeneihin osallistua.

Nimi: Oona Konttinen 
Syntymäaika: 22.6.1999 
Lempinimi: Onniks mua nyt on alettu vissii kutsuu että se on iha menevä :D 
Pelinumero: 15
Kasvattajaseura: Tervakosken Pato 
Peli kaudet: 3 vuotiaasta asti oon palloa potkinu. 
Hienoin persoona johon olet urasi aikana törmännyt: niitä on monia 
Kolme asiaa joita et tiennyt minusta: 1) Oon hyvä matikassa 2) oon asunu kolmella eri paikkakunnalla elämäni aikana 3) oon pelannu jalkapalloa ainakin 7 eri joukkueen paidoissa. 
Mitä Härmä antaa sinulle: härmä antaa mulle ihan täydelliset mahdollisuudet treenat hyvässä jengissä missä on hyvä henki ja hyvät valmentajat. Ja etenkin hyvän tilaisuuden kehittyä pelaajana.


Suosikki asioita: Kaverit, jalkapallo, musiikki ja ruoka. 
Suosikki jalkapalloilija: Messi 
Musiikki: Melkein kaikki kelpaa 
Elokuva: ---
Ruoka: tortillat ja kiinalainen ruoka 
Juoma: vesi ja maito 
Muut harrastukset: Ratsastamassa käyn sillon tällön kun aikaa riittää 
Suosikki vaatteet: farkut ja neule 
Terveiset Hämeenlinnalaisille: Tulkaas kaikki hämeenlinnalaiset ja miksei muutkin kannustamaa meijät voittoon kesällä !

Onnin musiikkivalinta soi joka kerta ennen peliä joukkueen kopissa / Elastinen : Eteen ja Ylös

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi